Play True Day 2025: Počinje s vama

Svjetska antidopinška agencija (WADA) s ponosom objavljuje rezultate svoje kampanje Play True Day: Počinje s tobom” za 2025. godinu, koja se održavala od 10. ožujka do 11. travnja te ostvarila  porast angažmana na društvenim mrežama od 49 % pod temom: “Igraj vjerno: Počinje s tobom”.

Dan Play True proizašao je iz obrazovne konferencije koju je 2013. godine organizirala WADA i na kojoj je sudjelovalo 17 latinoameričkih zemalja, a sada je izrastao u najveću digitalnu kampanju koja uključuje sportaše i antidopinšku zajednicu u promicanju važnosti čistog sporta. Predsjednik WADA-e Witold Bańka rekao je: „Tijekom godina naša kampanja Play True Day eksponencijalno je rasla zahvaljujući zamahu cijele zajednice čistog sporta. Ovogodišnja tema – Play True: Počinje s tobom – ponovno je potvrdila da nam je za postizanje globalnog suradničkog pokreta za sport bez dopinga potreban doprinos svih. Hvala svima koji su sudjelovali u kampanji – na više od 386 000 angažmana koji su pokazali individualnu predanost kao dio Jednog tima.“

Ključna promjena u ovogodišnjoj kampanji Play True, čini se, bilo je premještanje fokusa kampanje s kolektivnog „mi“ na individualno „vi“; što je potaknulo više ljudi da pokažu svoju osobnu predanost zaštiti integriteta sporta.

Mariam Diaby, voditeljica digitalnog marketinga WADA-e, izjavila je: „Sudjelovanjem ljudi iz cijelog svijeta, izazov Play True pomogao je oživjeti kampanju na opipljiv i privlačan način, a odaziv je bio izvanredan. Ovogodišnji rekordni angažman pokazuje utjecaj susreta s ljudima tamo gdje jesu, s porukom koja je osobna i osnažujuća.“

Dan Play True u brojkama

Sudjelovanje više od 100 zemalja uz doprinose sportaša, međunarodnih federacija, organizatora velikih događaja, nacionalnih i regionalnih antidopinških organizacija i drugih. Povećanje angažmana na društvenim mrežama od 49% u usporedbi s prethodnom godinom, s više od 386 000 interakcija na svim platformama – uključujući porast angažmana sportaša od 206%. Potencijalni doseg društvenih mreža dosegao je 144,6 milijuna, dok je potencijalni doseg tradicionalnih medija porastao za 244%, tj na 205,8 milijuna.

Play True Day 2026. obilježit će se 17. travnja 2026.

Čist sport se ne događa sam od sebe. Počinje s vama.

Naše sportašice u kampanji: atletičarka Nina Vuksanović I paraolimpijska plivačica Paula Novina.  Hvala im! (V.B)